Producenci samochodów dokładnie wyznaczają, kiedy należy
zmienić pasek rozrządu. Zwykle jest to pewna liczba km, jaką samochód pokonał. Z kolei, pozostałe okoliczności, w jakich wymiana paska rozrządu jest konieczna to:
zaolejenie paska, ciała obce w pasku rozrządu, uszkodzenia mechaniczne, typu pęknięty pasek
W warsztacie CAR-CITY zmiana paska wykonywana jest razem ze skontrolowaniem stanu innych podzespołów: wału karbowego, rolek napinających, rolek prowadzących, uszczelniaczy wałków umieszczonych na głowicyi pompy wody.
Kiedy trzeba wymienić łańcuch rozrządu? Łańcuch rozrządu wymieniamy zgodnie z wytycznymi producenta auta lub gdy łańcuch hałasuje
Koszt wymiany łańcucha lub paska rozrządu uzależniony jest od stopnia skomplikowania i pracochłonności oraz modelu i typu samochodu. Wymiana paska rozrządu w w naszym zakładzie to gwarancja prawidłowego serwisu. Możesz być pewien, że przypilnujemy wszystkiego i że Twój silnik będzie funkcjonował bez problemu, przemierzając kolejne trasy.
Wykorzystuję pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w mojej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniam partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Przechowywanie danych dotyczących reklam. Określa, czy i w jaki sposób pliki cookie związane z reklamami mogą być zapisywane na urządzeniu użytkownika. Jeśli użytkownik nie wyrazi zgody na reklamy, Google Consent Mode ograniczy przechowywanie plików cookie reklamowych i nie będzie personalizować reklam ani mierzyć skuteczności reklam.
Zarządzanie danymi użytkownika wykorzystywanymi w reklamach. Gdy zgoda jest odmówiona, dane identyfikacyjne użytkownika, takie jak User ID lub inne dane śledzenia na poziomie użytkownika, nie są przesyłane do Google Ads ani innych usług reklamowych.
Zgoda na personalizację reklam. Pole to wpływa na to, czy Google może dostosowywać reklamy na podstawie zachowań użytkownika, historii przeglądania i innych danych.
Przechowywanie danych związanych z analityką internetową. To pole kontroluje, czy dane analityczne mogą być przechowywane, np. w plikach cookie Google Analytics. Gdy użytkownik nie wyrazi zgody, dane analityczne będą zbierane w trybie ograniczonym (np. bez identyfikatorów śledzących).